Дякую!
Ми Вам перетелефонуємо :)
ІП КОЛОМИЯ ІНДАСТРІ
м. Коломия, Івано-Франківська область
31,0962 га
Безпека, довговічність, продуктивність, простота та легкість.Ідея індустріального парку Коломия полягає у створенні замкнутого циклу виробництва та переробки за допомогую розумних технологій, використовуючи місцеву (і не тільки) сировину. Зручна логістика, доступність до комунікацій та потенціал сировини забезпечує найкращу пропозицію у регіоні.
Мостиський сухий порт
м. Мостиська, Львівська область
34,5116 га
Територією Львівщини проходить міжнародний транспортний коридор “Балтика – Чорне море” з перетином автомобільного та залізничного потоків в місті Мостиська Львівської області.
Через місто Мостиська проходять важливі транспортні комунікації: автошляхи E40 (М11),
Т 1415, та залізниця Львів — Краків
ІП ТЕРЕСВА
смт. Тересва, Закарпатська область
Індустріальний парк Тересва — це промисловий кластер замкнутого циклу виробництва зі спільною інфраструктурою для всіх резидентів: суміжні виробництва, спільні складські території, навчальні та дослідні лабараторії, офісні приміщення та сервісні підприємства.
ЕКО-ІП РУДА
Вишнівська громада, Волинська область
29,3760 га
Еко-індустріальний парк — це спеціальна зона промислового призначення, яка сприяє сталому розвитку, шляхом забезпечення соціальних, економічних, та екологічних параметрів у процесах вибору розташування, планування, управління та повсякденного функціонування. Ще вищий рівень кооперації — індустріальний симбіоз, який є способом реалізації принципів циркулярної економіки, коли відходи одних підприємств стають сировиною для інших.
Принцип проектування мультимодальних вузлів полягає в створенні інфраструктури, яка забезпечує зручні пересадки між різними видами транспорту.Основні принципи проектування мультимодальних вузлів: інтеграція транспортних засобів, безпека, ефективність.ТОВ НПДЦ ГП досліджує, аргументовує та супроводжує створення таких об'єктів на території України. Серед локацій, які опрацьовувались командою наших фахівців є Волинська, Львівська, Закарпатська та Чернівецька області.
При проектуванні об'єктів тваринництва, таких як птахофабрики, підприємства по вирощуванню свиней та інші, виникають значні екологічні аспекти: використання енергії, управління водними ресурсами, обробка відходів, забезпечення добробуту тварин, зменшення впливу на довкілля.ТОВ НДПЦ ГП бере на себе повний супровід від створення концепції та пошуку локалізації таких підприємств до отримання містобудівних умов та обмежень на такі об'єкти.
Проектування нафтових терміналів вимагає індивідуального підходу через їх особливості. Одна з основних особливостей проектування нафтових терміналів - це безпека. Безпека є надзвичайно важливим аспектом у зв'язку з високим ризиком пожежі та вибуху, пов'язаним з обробкою та зберіганням нафти.Крім того, нафтові термінали повинні бути ефективною ланкою в логістичному ланцюзі нафтопродуктів. Це означає, що їх проектування повинно враховувати оптимальне розташування та організацію терміналу для забезпечення швидкого та ефективного завантаження та розвантаження нафтопродуктів. Крім того, повинні бути враховані потреби у зберіганні нафти та різних видів нафтопродуктів з урахуванням їх різних властивостей та вимог до температурного режиму.